Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

mandag 9. mai 2011

Konfirmasjonskaker Mmmmm.

Full feiring av min kusine Katarina i går som stod til konfirmasjon. Jeg lar meg inspirere av kakebordet og gjør meg noen tanker jeg må dele med dere... Altså hvis en skal bestille kake til eks. konfirmasjon, dåp, 50års-lag, firmafester, bryllup etc.etc... Kan det friste med noe annet enn stor marsipan-kake? Bør dette nye bakeriet i byen kanskje klare å tenke ut en annen stOOOr kake
til 20-60 pers som kan bestilles?

Giga verdens-beste, giga ostekake, giga sjokoladekake...
Jeg tror ja.

Det er rett og slett vidunderlig å kunne forskyne seg av konfirmasjonskakebord innimellom... 

Noen som har hørt om Troika- kake? Mmm.

Morsomt hvordan konfirmant-figurene følger moten med korte skjørt!!


Verdens beste sa folk!

Pavlova= marengs, krem og frukt. Min ultimate favoritt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar