Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

mandag 30. mai 2011

Den enes død er den andres brød...

Ordtaket har skjelden vært riktigere. I dag har jeg, min kjære mann og mini-Marta tilbrakt 4 timer..
jeg gjentar 4 TIMER, i en lagerhall full av utstyr fra en nedlagt pizzeria. Ankom kl.11, hadde sett for meg en times tid. Hengeren var på plass og klar for å fylles opp. Humøret godt. 4 timer senere var hengeren like tom, bagasjerommet halvfult, jeg hadde 8000kr mindre på kontoen og var på vei hjem. En sånn "hva var det egentlig jeg kjøpte" følelse fylte bilen på vei ut fra lagerområdet. Burde jeg tatt med de suppe-bollene, hvor mange skjæreplater trengte jeg egentlig, de jucie-kjølerne blir bra, men fire tekanner det var kanskje et litt unødvendig kjøp...

Jeg måtte hjem og laste over i garasjen for å konstrantere at det var en grei invistering. Og veldig greit at hengeren ikke var full av enda mer. Konstanterer at å kjøpe nytt er særdeles tidsbesparende og på noen områder litt enklere når betaling skal avgjøres. Beslutningen er tatt om at suppebollene skal kjøpes på IKEA.
Ps... Jeg ønsker meg en sånn veldig! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar