Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

torsdag 30. juni 2011

Onsdag + Torsdag = YES


Epoxygrossisten kom innom i dag med prøver på epoxy med flakes. 
Til dere som stusser på hva flakes er... Det er de sorte og hvite flekkene. I dette eks. 50/ 50, på min bestilling står det 30% sorte/ 70% hvitt.
Her er vinneren.
Det nærmeste vi kommer gammelt steingulv i kombinasjon med dagens krav fra mattilsynet.
Sånn så det ut i går....

... og VIPS sånn så det ut i dag. Og dette er ikke den gravingen jeg hadde bestilt!
Plutselig var gata sperret av maskiner, graving og en skokk gul-kledde menn... 

  Gamle disken fra Tollboden. Skal få seg litt maling på topp og front før den flytter inn på WITH.

Dagens monster. 4 mann måtte til for å bære denne hærligheten av en serveringsdisk. 
Og her er bakgården. Vi snakker potensiale og mye SOL!
Krysser fingre for gjester her i 2012.


Etter bank-møte, ansatt-møte, epoxy-møte og leverandør-møte, er det godt å komme hjem til dette:


Jeg er sikker på at det hadde ikke blitt bakeri uten min fantastiske Geir som har flyttet ned i Storgt. 40 dag og natt. Heller ikke uten min beste tre små som tvinger meg til å tenke på andre ting enn epoxy og kjøledisker. Jeg er heldig som har dere! Love, K.

3 kommentarer:

  1. Hvordan får jeg sagt fra at jeg mener dere ikke skal selge brus?? Vil gjerne krysse av men finner ikke krysset.
    Nora With

    SvarSlett
  2. Venter i spenning på å få se og lese intervjuet i Tønsberg Blad. Har hørt at det skal være veldig bra.
    Hilsen Nora With

    SvarSlett
  3. Jeg bistår gjerne med avkryssing- support på tlf! Var ikke link til intervjuet på tb.no, men jeg skal ta et bilde av det og legge ut hvertfall så får du et glimt.

    SvarSlett