Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

fredag 24. juni 2011

MARTHE- god hjelper og baristatrainee sender hilsen fra Eik

Hei, jeg er en jente på 16 år. Jeg er født og oppvokst i Tønsberg, og bor sammen med min familie på Eik. Nå har jeg gjennomført ti år i grunnskolen, og er klar for Greveskogen videregående til høsten.

Siden jeg var liten, har jeg alltid likt å være på kjøkkenet. Hjulpet til med matlaging og baking. Den siste tiden har det blitt mye kafébesøk, og jeg har fått smaken på kaffe. Synes det er spennende og har veldig lyst til å lære mer om forskjellige kaffedrikker. Jeg er veldig takknemmelig for å få være en del av WITH brød & kaffe, og er sikker på at det er et sted jeg blir å trives. Dette blir min første ordentlige jobb, noe jeg ser frem til. Det blir utrolig spennende, og jeg gleder meg stort!
Marthe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar