Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

torsdag 9. juni 2011

Barista LINDAs hilsen fra Tjøme


Hei, jeg er en (veldig snart) 37 år gammel, ung jente.
Etter mange år i Oslo har jeg nå slått meg til ro på vakre Tjøme.
På veien hit har jeg jobbet og gått på skole i Oslo, Stavanger og USA.
Min arbeidserfaring og utdannelse har vært innenfor hotell & restaurant og interiør & design.

Jeg har alltid vært en stor matentusiast og livsnyter med mottoet:
for mye av det gode kan være herlig! Man må nyte alle godene livet har å tilby!

Hadde det vært opp til meg skulle vi hatt det som i gamle dager da man handlet kjøtt hos slakteren, fisk hos fiskehandleren, grønnsaker hos gartneren på torget og brød hos bakeren… sistnevnte skal jeg nå være med på å tilby i Tønsberg og det gleder jeg meg veldig til!

Jeg tror Tønsberg er veldig klar for et ordentlig håndverksbakeri med spennende lunsjretter og bakervarer laget med sjel og entusiasme!
Dere kommer til å se meg litt overalt tenker jeg, både bak kaffemaskinen, på kjøkkenet og litt ute i lokalet. Med bakgrunn fra interiørfaget og med sans for det estetiske kommer jeg til å sette mitt preg på detaljene i bakeriet.

Jeg er veldig stolt av å få være en del av WITH brød & kaffe, et konsept jeg har veldig stor tro på. Et konsept som har fokus på lokalmat, som tilbyr barista-laget kaffe, bakervarer bakt av egne bakere på stedet og servert til deg over disken med et smil! Dette må jo bli bra! 

    PS Legg deg til som følger på bloggen, så kan du følge med frem mot åpningen! 
 Linda





1 kommentar:

  1. Linda er heldig, WITH brød & kaffe er heldig, alle i Tønsberg er heldig - så bra du skal være med på laget! Nå er vi klar for at dørene åpnes!

    SvarSlett