Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

torsdag 23. juni 2011

Nettverksgruppe gjør underverker

Kjære dagbok! Another berg-og-dal-bane dag i prosjekt WITH brød&kaffe.
Her er det høye topper og dype daler (eller noe?...).  God og effektiv kontordag frem til kl 13. 
En liter kaffe drukket, gode skiver med pesto fra Fru Enebær (verdens beste!!), 2 glade barn hjemme, 1 i barnehagen og en pappa i pappapermisjon. På kort varsel ble jeg innkalt til et bygningmøte angående Storgt. 40, og klar satt 4 menn og ventet på meg. Det er litt få kvinner i rør, elektrisk, ventilasjons, brannsikring, bygge-bransjen generelt.  Og innimellom kan det komme som kasta på meg at jeg savner et kvinnelig felleskap i sånne møter... Noen som skjønner hva jeg mener?  

I følge referatet fra møtet kan det kort oppsummeres som at ikke alt går på skinner i flytogfart akkurat. Mer tradisjonell NSB standard, med noen ekstra "da får vi en liten pause, mens vi venter på motgående tog". Ingen dårlig sammenligning når jeg tenker etter... For det er sånn det kan kjennes. Akkurat som på toget. Det hjelper ikke hvor travelt en har det, eller at en begynner å løpe istedenfor. Noen ganger har en ikke selv kontroll på hvor lang tid reisen tar. Tog eller prosjekt oppstart. 

Etter møte bar det hjem til mer kontor arbeid, og deretter møte med reklamebyrå som hadde fått tilbake posen med logo-trykk for å se hvordan fargene ble. Ehhh. brunt var blitt grått, gult var blitt brunoransje, og hvitt lysegrått. Ikke helt som jeg hadde tenkt kanskje. Vi endte med å sette kryss for "ikke godkjent, prøv igjen", og fikk sikkert lagt på et par uker på leveringstida der... Men det er ikke å kjimse av å få poser med logo i oktober heller. Hvem har sagt at en trenger det til oppstart?   (JEG!!!)

Så rosinen i pølsa i dag er kveldens nest siste punkt på lista:
Se fristende matbilder fra nettverksgruppemøte hos Linda. Vidunderlig servering,
 og gode grunder-damer å blåse ut med og hente ny inspirasjon fra.







Foccacia!

Pai-sjefen slår til igjen!

Veldig god kopp te!

Nå er kl. 00:30 og jeg har fintegnet lokalet på nytt og skal straks maile til arkitekten.
Så sove litt kanskje..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar