Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

søndag 19. juni 2011

Fasaden planlegges

Hei på en regntung søndagsformiddag! Jeg hadde et møte med reklamebyrå utenfor Storgt. 40 i dag kl. 1030. Nå er vi igang med å planlegge fasaden og plassering av logo. Kanskje en av inngangsdørene får seg en knallfarge... Benker på fremsiden hele veien langs vinudsfasaden tror jeg blir knall. Morgen og formiddagskaffen kaffen kan nytes i deilig solvegg, mens en gløtter over på blomsterhavet til Tornerose blomsterbutikk. For et syn!

Ellers sitter jeg nå og går gjennom menyutkast og bearbeider mat-møte som Linda og jeg hadde på fredag. Det blir mye å glede seg til. Foreløpig er det 7 lunchretter og 3 frokoster på gang og jeg blir sulten av å skrive om det... GOD søndag! "Finne-på-noe-til-middag" modus kaller!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar