Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

mandag 6. juni 2011

Barista EMANUELS hilsen fra Umeå


Emanuels signaturdrikk... Kom og bestill den i august!
Hej allihopa! Jag heter Emanuel och är 20 år. För ungefär 2 år sedan var min kunskap om kaffe precis som vilken annans. Men efter en utbildning hos kafferosteriet Kahls så öppnades en helt ny värld för mig, det vill säga kaffets. Sedan dess har jag fått möjligheten att jobba i en kaffehandel där både mina kunskaper och intresse för kaffe växt för varje dag som gått. Det känns spännande och stimulerande att flytta till Tønsberg där jag ser fram emot att träffa massor av nya människor. Att vi kommer vara 3 stycken svenskar som ska jobba på WITH, bara det kommer göra så att jag känner mig som hemma ! :) Jag längtar till att få tillbringa mycket av min tid genom att stå bakom espressomaskinen och fortsätta utveckla mina kaffekunskaper.

  Vi ses vid espressomaskinen!
  Emanuel

1 kommentar: