Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

lørdag 25. juni 2011

Dag 1, det braker løs.

Marta har inntatt utstillingsplassen, og tar seg svært godt ut!

Brukte hagemøbler må vaskes med kraftvask før det kan males.
Min kjære tar grep i oppkjørselen.

Oskar har ansvar for å teste ny-innkjøpte stoler. Denne er godkjent av øverste hold.

Lørdag 25 juni kl. 11. Det braker i vei.

JAJAJAJA! Jeg har drømt om teglstein siden jeg begynte å tenke på dette bakeriet. Og JA!!! Det er på plass rundt den gamle pipa i Storgt. 40. Frem til i dag har denne "skatten" vært skjult av speil. Og jeg var så spent på om mine drømmer gikk i oppfyllelse når speilet ble fjernet. HURRA! Teglsteing og tykke gamle bjelker. Nå snakker vi rustikk og industri.

Hmm.. litt småtteri å pusle med.

Og hjemme males det på de nyvaskede benkene. Blir så fint. Hvis du trenger et sted å slenge deg nepå fra neste uke av, er det bare å rusle bort i Storgt. 40. De skal være til glede lenge før vi åpner dørene.

Tjæralin i 2 strøk.

2 kommentarer:

  1. Godt å se at dere er i gang. Dette blir veldig bra. Gleder meg!

    SvarSlett