Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

onsdag 30. mars 2011

Tønsberg har absolutt litt å friste med!

Fargene og fasong roper mot meg! Jeg får lyst på kaffe!
Ja til denne stolen fra Tolix!

Tekopp med sil oppi...
.. og lokk! Holder teen varm!



Lillebroren til stolen

Flaske til kald drikke som står "lainet" i SMEG kjøleskapet...

2stk hvite melkespann er holdt av til mandag..

Og den her... Noen som vet hva den ble brukt til i gamle dager?

Love it!
I dag har jeg vært på lunch-date med venninne, og påfølgende inspirasjonsrunde i Tønsberg sentrum.  Beina mine ble dratt inn i Lunehjem i Øvre Langgate og LandRomAntikk i Nedre Langgate. Hyggelige butikk-eiere, god stemning i butikkene og tillatelse til å ta bilder. Må si jeg har litt fjortis-følelse når jeg spør om å få ta bilder til bloggen min... Kjenner jeg bruker noen uker på å venne meg til min nye blogge-identitet. Funderer litt på hva det kan være morsomt å ta bilder av.. vise frem.. som er "work in progress".. eller "work in process" som jeg lenge trodde det het..

I morra skal jeg rydde opp i hvem som skal i intervju-bunken etter å ha gått gjennom de 70 søknadene som har kommet inn på stillingene som baker og barista. Ordentlig god-følelse på at mine fremtidige kollegaer ligger i bunken. Spennende!

3 kommentarer:

  1. Hei du....
    VELDIG bra bilder altså....Syns det funket bra jeg!!! Heier på mye av de "go´tingene" over altså!!! Og du....å er huset "skura"....hvis du lurte.....;-) Ha en finfin kveld!! Klem :-)

    SvarSlett
  2. Takk lunch-date venninna mi! Hjelper med god foto-veiledning underveis :)

    SvarSlett
  3. Mmm! Dette er bra Kjersti! Gleder meg å høre at det er mange søknader som gir god følelse. Skulle gjerne vært på stemningsrunde jeg også...

    SvarSlett