Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

tirsdag 22. mars 2011

Hjelper ikke å være gammel håndballspiller...

Begrepet mange baller i luften er ikke oppbrukt. Omtrent slik er det om dagen: funderer på om drømmebakeren ligger i bunken av søknader.. Hvor alle kaffeinteresserte baristaer gjemmer seg.. Om kommunen sier ja til bruksendring av lokalet jeg vil ha.. Om eier av bygget og jeg snart kan skrive kontrakt.. Hvordan logoen vil se ut til slutt.. Og hvor jeg skal sette det drøyt 3meter lange bordet og benkene jeg har kjøpt på finn.no av ei dame i Fredrikstad, og som skal hentes på fredag.. Garasjen er ikke akkurat tom fra før.. og det fantastiske bordet og benkene venter på å flytte inn i bakeriet og tas i bruk. Torsdag skal jeg presentere konseptet mitt for studenter på Norges Kreative fagskole, og iløpet av 24timer få mange studenters forslag til logo. Helt på "skrætsj". Logoen du ser øverst på bloggen nå, er en foreløpig arbeids-logo.. og det blir utrolig spennende å se hva det ender opp med til slutt ved hjelp av fagfolk.

For å toppe "baller i luften" stemningen som herjer i kroppen, må jeg beskrive hvor lei jeg er av å saumfare kles-kommoden min etter antrekk å representere i. I morra skal jeg som ny kunde i Sparebank1 være med på tur til Oslo for å høre på et fantastisk motivasjonsforedrag.. Ikke for det, det mangler ikke akkurat på motivasjon her. Men det blir strålende å lene seg tilbake i en god stol i Oslo konserthus, iført et forhåpentligvis representabelt antrekk, og kjenne at en ball eller to hviler litt...

5 kommentarer:

  1. Så bra at du er i gang Kjerti!
    Stå på :)

    Irene.

    SvarSlett
  2. Det blir spennende å se hvordan de unge kreative studentene løser oppgaven. La oss få en sniktitt da vel!

    SvarSlett
  3. Så spennende det blir å følge med Kjersti, og superfint bord du har fått :) Krysser fingrer og tær for at alt går som du vil ;) Klem Beppe

    SvarSlett
  4. Jeg kan garantere sniktitt og muligheter for innspill! Det vil jge gjerne ha!

    SvarSlett
  5. Jeg håper VELDIG på en sniktitt!!
    Er spent på å høre om ditt møte med den skolen også, har jo "litt" kjennskap til den fra før ;-)
    Ha en strålende dag i det STRÅLENDE været - det er jo VIRKELIG tiden for å være kreativ om dagen.....VÅR!!! ...I LIKE!! Klem :-)

    SvarSlett