Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

mandag 28. mars 2011

Geir kom å ta bilder!

Det er mye en må bli god på når en blogger.. Bilder for eksempel! Jeg øver meg på å bake, og Geir øver seg på å ta bilder av baksten. Det er ikke få bilder som ble knipset før vi satt igjen med disse fire. Jeg kjenner en stadig større respekt for koke-bok fotografer og bloggere med lekre bilder. Geir (som i tillegg til å være bla. blogg-fotograf (og min kjære mann), skal få en del å øve seg på fremover! Langpannebrødet var godt, scones og forsåvidt.. Manglet litt på høyden bare! 

God mandag (og ps... hvis noen trenger å slenge med leppa om Altinn, er det bare å ringe meg.. Fra kl. 08 til 12 i dag for å få registrert ASet på altinn. Festlig nok har altinn slagordet (enklere dialog med det offentlige)... yeah right sier jeg bare. Takk til revisor vil jeg heller si, og takk til fortreffelig tre utvalgte kompetansehevende, flinke folk som vil sitte i styret. Hurra.


Langpannebrød, skimter scones i bakgrunn!




6 kommentarer:

  1. Hei du!
    Litt vanskelig å lese den nye skrift typen du har valgt.....hvis du lurte ;-)

    SvarSlett
  2. Takk, jeg lurte, og skal snarest bytte!

    SvarSlett
  3. Hallo!! ang logo, hører og ser av MENINGSMÅLINGENE ayt nr 1 blir godt mottatt..men jeg er ikke helt enig. Den er veldig samme følelse som den du har på bloggen, mens nr 2 er litt annerledes, samtidig som den er passe løs i formen, og fremstår som en representativ signatur, noe du jo er ute etter, iallefall på bakverket! Jeg ville gått inn på et slikt sted. Da vet du hva du har å gjøre!

    SvarSlett
  4. Hei Kjersti ;) Så utrolig spennende tid du har foran deg! Og spennende med logoutvelgelse! Det er aldri lett, men vet at du velger den beste tilslutt :) Når det gjelder billedcollager, så overfører jeg bildene mine til et program som ligger på nettet, som heter Picasa. Der kan du merke bildene du vil lage collage av, og klikke på "Collage-knapp" under bildene - og vips, er du igang, og kan nesten ikke stoppe :) Si ifra om du trenger mere hjelp! Klem Beppe

    SvarSlett
  5. Må vel si at jeg er uenig med varnes. Største tallet viser hvor de vil gå inn. Den logoen som leder er stilren og den synes på avstand. Underskrift kan fort bli litt uleselig, med mindre intensjonen er at teksten ikke skal leses av brukeren. Det er kritisk at den er lettleselig. Finn den best leselige skrifttypen som står i stil med design/interiør-ideen din.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett