Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

torsdag 17. mars 2011

At det skulle bli så moro å blogge da!! TAKK kjære dere!

For en pang-blogg-start-god-følelse! Tusen takk til alle som har skrevet hyggelige hilsner og heiarop på facebook. Det gjør så godt! Strålende fornøyd med resultat av "spørreundersøkelsen" så langt... Det blir flere undersøkelser etterhvert med tanke på utvalg, ønsker, innspill.

I dag har jeg hentet ferdig tegning av lokalet hos arkitekten, og det blir så bra! Det er bare å glede seg til stort kundetoalett og boltre seg på, stellematte-rom til de søte små, og favorittplassen i vinduet står klar. Det blir mange gode vindusplasser, men jeg holder en knapp på de to stolene hvor du kan se bakeren i arbeid samtidig som du drikker kaffe og småprater med meg bak disken. De plassene må fylles opp!

Ellers er det en spennende dag i morra med møte hos reklamebyrå for tilbakemelding på logo, mattilsynet  og siste stopp i Horten. Der skal jeg legge inn en liten kaffepause på Traktern. Mmm.

4 kommentarer:

  1. Det er deilig for pappan din å oppleve ditt engasjement, ståpåvilje og glede. Du lykkes med det du vil, og vilje er du godt utstyrt med. Følger deg fra sidelinjen Kjersti.

    SvarSlett
  2. Jeg elsker speltbrød og lefser!

    SvarSlett
  3. Tønsberg er heldig som har folk som deg på laget.

    SvarSlett