Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

tirsdag 15. mars 2011

Arkitekt, produksjonsutstyr... kribler i kroppen!

Det er så spennende... kiler i magen og kribler i kroppen! I går møtte jeg arkitekt og leverandør av eltemaskin og steinovn i "sjølvaste" lokalet. 2, 5 time med god samtale om løsninger, hva som er praktisk, fint, lurt, nødvendig. Det er stort, spennende og utrolig moro! Denne uka får jeg tegningen i retur, og kan virkelig begynne å se for meg hvor jeg skal tråkke mine nye arbeidsko. Paralelt med tegninger er jeg også på vei til å velge styreleder og styremedlemmer. Viktige ressurspersoner for meg med tanke på drøftinger og tilbakemeldinger underveis i driften. Et styre.. har for meg til nå vært litt uforståelig med tanke på funksjon.. men nå har det løsnet. Heldigvis. Inn med noen som kan mye jeg ikke kan noe om. Det blir bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar