Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

torsdag 28. juli 2011

Onsdag ca kl. 12

Det skjer mye disse dagene. VEEEE...LDIG mye.
På et vis så er det sånn når jeg våkner om morgen at jeg gleder meg til klokka skal bli over 23 for da er det for seint å gjøre mer den dagen... Hvertfall ifølge litt sånn vanlig rytme. Når en likevell har holdt det gående fra kl. 0700.. er det jo vanligvis lov til å kaste inn håndkle før midnatt. Men ikke disse dagene. Nå er kl. 0026, og Geir er enda ikke tilbake fra lokalet. Våre 3 gode venner, Espen, Mona og Leif Helge som deltok på dugnad i kveld dro kl 2330.
Jeg rives mellom å legge med for så å sette klokka på 0630 og ta fatt på HMS permen.. eller gjøre den jobben nå... Vell, får tenke på det mens hodet hvile på bordplata.
Natta!


Lampene er kommet opp. Da snakkær vi!

Og det blir disk, og den blir så fin!

2 kommentarer:

  1. Jeg leiter og leiter..men når er den store dagen???

    SvarSlett
  2. 1 dag i neste uke... Kanskje tirsdag?!! Tør ikke si det høyt enda :)

    SvarSlett