Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

mandag 11. juli 2011

ANNA- god hjelper og baristatrainee!


Hei! Jeg heter Anna og er 15 år. Jeg bor på Eik sammen med familien min og skal begynne i 10. klasse på Kongseik ungdomsskole til høsten. På fritiden min er jeg trener og turner selv i Tønsberg turnforening. Turn noe jeg elsker å drive med og mye av fritiden min går til dette.

Jeg gleder meg masse til å begynne å jobbe på WITH Brød & Kaffe og er selv veldig glad i  kaffe  og bakevarer og vet at dette bakeriet kommer til å ha mye godt å by på. Jeg er utadvendt og glad i å møte mennesker og tror dette blir en super plass å jobbe. Det blir spennende og jeg gleder meg!

Hilsen fra Anna Wihelmine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar