Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

mandag 4. juli 2011

Mandag- uke 2 med oppussing


Her blir det oppvaskrom og bak der... Kundetoalett!
Og det blir SVÆRT! Vi snakker HC tilpasset med stellebord.Velkommen store og små.

Arild- dagens gode hjelper!!


Surprise!! Kjølerommet jeg skulle kjøpe brukt som kom på henger fra Rakkestad kom HELT.

Da var det godt at dette vindu allerede var knust så vi kunne få kjølerommet inn her!

Ja kanskje litt tungt...
Og om jeg har uttalt meg litt negativt tidligere om å være
 eneste jenta noen ganger i møtesettinger med byggefolk..
Kunne jeg juble i dag over å være nettopp- omgitt av mannfolk!!
Hva skulle en gjort uten sterke MENN!!

I min verden er det utrolig at det lar seg gjøre å BÆRE et rom inn et vindu!!!

Heia, heia!

1 kommentar: