Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

mandag 4. april 2011

Mandag, ukas beste dag!

.. det er rett og slett ganske rart at det har blitt sånn. Fra 16 til 32 år har det alltid vært fredag som er favoritt-dagen, men i denne oppstartsfasen er mandager virkelig supre. Helga med "family-all-over" gir ikke akkurat så mye rom til møter, skriving, oppfølging, blogg, tenke lure tanker.. etc. Men mandag, da er det fit for fight! Nå har jeg fått sendt ut innkalling til samtlige som skal på intervju neste uke. 7 bakere, 7 barista og 3 ekstrahjelper ønsker jeg å bli bedre kjent med fra søkerbunken. Informasjonsmøte om hva WITH skal bli, samt intervjuer, blir avholdt neste uke. Det er uuutrolig spennende. Jeg føler meg så heldig ved at 70 personer har søkt på stillingene. Jeg er ydmyk, spent og klar for å treffe nye potensielle kollega. Jeg kommer til å legge stor vekt på presentasjonen av stedet. Det er så mye med produkt, service, stemning, håndverk, smak... som er viktig for meg å formidle. Mitt engasjement og hjerte for dette bakeriet med den gode kaffen er stort å få dele med søkerne. Det er viktig for meg at de som søker skjønner hva som forventes og hva de skal være med å skape. For det er ikke småtteri...  (hehe)..

2 kommentarer:

  1. Godt å se at hverdagen får den oppmerksomhet og anerkjennelse som den fortjener!

    SvarSlett
  2. Ja, og at en har blitt voksen!!

    SvarSlett