Velkommen til WITHbakerikaffe BLOGG!

Velkommen til bloggen! Her kan du følge veien frem til
WITH brød & kaffe åpner! Og litt etterpå...

lørdag 12. mars 2011

Super bakeren kom frem!

Det jobbes med utlysning og nettverk om dagen i forhold til å finne den rette bakeren. Jeg krysser fingre og tær for at den rette bakeren og de suverene bakeassistene dukker opp de nærmeste ukene. I dag har jeg og min gode svenske venninne jobbet med svensk utlysningstekst, som kommer ut på arbetsformedlingene i Sverige til mandag. Utlysningen på nav. no har ligget en drøy uke, og det har kommet inn endel søknader. Onsdag denne uka hadde jeg utlysning i Vestfold Blad og, så nå satser jeg på at håndverksbaker-entusiastene sitter hjemme og finskriver på søkandsteksen  (krysser fingrene)!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar